Podcasti “Havas Marketing 360” viimati lisatud saated
- Toomas Tepomes: iga ettevõte peab mõtlema ’digital first’
- Havas Academy alustab!
- Marko Lepik: reaktsioonide mõistmine ja juhtimine aitab edasi tervet meeskonda
- Margus Nõlvak: isiklik tulemustasu lõhub meeskonda
- Laura Reimann: Nitrole sobivad julged kliendid
- Urmas Villmann: kõige olulisem on hea idee
- Janar Saaron: lugudest on kadunud teravus
- Santino Calvo: aktiivne suhtlus disaineri ja kliendi vahel on ülioluline
- Kadi Hugo: loovus on ellujäämiseks vajalik omadus
- Heddy Ring: CSR on tark viis teha äri
- Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel
- Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse
- Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama
- Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest
- Jens-Kaidar Liiu & Andres Sumin: inimesele jääb digiturunduses alati roll