Podcasti “Havas Marketing 360” viimati lisatud saated
- Birgit Jurin: e-posti turundus on üks efektiivsemaid
- Lauri Pildre & Ilona Furdi: Kõige olulisem on selge kodulehe eesmärk ja selle sisu
- Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel
- Meil on uus nimi
- Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal
- Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse
- Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta
- Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on
- Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
- Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
- Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
- Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
- Karmen Kütsen – välimeedia erilahendused saavutavad keskmisest paremaid tulemusi
- Kert Kangert – strateegiline partner on osa ettevõttest
- Gerlin Narits – erinevad meediad töötavad kõige paremini käsikäes