Havas Marketing 360

Havas Marketing 360 (vana nimega Idea360) kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See pole lihtsalt podcast ega uudiste ja mõtete kogu. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Eestvedajad: Kuldar Kullasepp, Egle Loor, Joao Rei ja Santino Calvo.

Värske saade – 20 minutit energilisi, sisutihedaid ja põnevaid mõtteid turundusteemadel – on kuulatav neljapäeviti.

Idea360 valmimisel osalevad asjatundjad kõigist Idea agentuuridest. Sõna saavad ja kogemusi jagavad ka külalised.

Havas Marketing 360
Havas Marketing 360-s kohtuvad turundus, kommunikatsioon ja äride kasvatamine. See on nägemus ja arusaam brändide kasvatamisest ja targast tegutsemisest täna ning tulevikus. Värske saade energiliste, sisutihedate ja põnevate mõtetega ettevõtlus- ja turundusteemadel on kuulatav igal nädalal. Havas Marketing 360-s saavad sõna kommunikatsioonigrupi Havas inimesed ja külalised väljast.
Toomas Tepomes: iga ettevõte peab mõtlema 'digital first'
Toomas Tepomes: iga ettevõte peab mõtlema 'digital first'
Havas Academy alustab!
Marko Lepik: reaktsioonide mõistmine ja juhtimine aitab edasi tervet meeskonda
Margus Nõlvak: isiklik tulemustasu lõhub meeskonda
Laura Reimann: Nitrole sobivad julged kliendid
Urmas Villmann: kõige olulisem on hea idee
Janar Saaron: lugudest on kadunud teravus
Santino Calvo: aktiivne suhtlus disaineri ja kliendi vahel on ülioluline
Kadi Hugo: loovus on ellujäämiseks vajalik omadus
Heddy Ring: CSR on tark viis teha äri
Kätlin Kaasik & Merit Kullasepp – tellijal on võtmeroll jätkusuutlikkuse tagamisel
Evelin Allas – ettevõte saab olla vastutustundlik läbi oma põhitegevuse
Kristi Jõeäär: tippjuhtkond peab CSR-i vedama
Alberto Canteli: kampaaniad algavad omatud kanalitest
Jens-Kaidar Liiu & Andres Sumin: inimesele jääb digiturunduses alati roll
Birgit Jurin: e-posti turundus on üks efektiivsemaid
Lauri Pildre & Ilona Furdi: Kõige olulisem on selge kodulehe eesmärk ja selle sisu
Kairi Killing & Sandra Raju: influencer olgu kaasatud juba kampaania planeerimisel
Meil on uus nimi
Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal
Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse
Idea360 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta
Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Idea360 59: Karmen Kütsen – välimeedia erilahendused saavutavad keskmisest paremaid tulemusi
Idea360 58: Kert Kangert – strateegiline partner on osa ettevõttest
Idea360 57: Gerlin Narits – erinevad meediad töötavad kõige paremini käsikäes
Idea360 56: Kadri Ambos – GDPR aitab korrastada kliendibaasi
Idea360 55: Andrija Arro ja Mait Mäesalu – Jaekaubandus ja andmed
Idea360 54: Joosep Lassmann – reaalajas analüüse tegevad arvutid on tulevik
Idea360 53: Peeter Marvet – andmed on risk
Idea360 49: Mõjuliidrid ei kao kuhugi
Idea360 48: Kristjan Port – stressivaba elu ei ole olemas
Idea360 47: Jussi Markula – agiilsus aitab ettevõtetel tööd efektiivsemalt korraldada
Idea360 46: Kuidas ehitada ideaalset tiimi?
Idea360 45: Indrek Põldvee – oleme endi kõige suuremad kriitikud
Idea360 44: Joao Rei – loovus teeb comebacki
Idea360 43: Mirjam Mikkin – kahe panga asemel tuli ühendada kuus
Idea360 42: Karin Kanepi – Elisat ja Starmani oli hea liita, kuna väärtused olid samad
Tähelepanumajandus ja usalduskriis – mida see tähendab meediale ja brändidele?
Dali Kask – muusika on osa terviklikust brändingust
Kuidas turundab end Päästeamet?
Rain Uusen – tööandja branding ei tohi olla vaid hulk ilusaid sõnu ja pilte
Idea360 37: Siim Lepisk – edu toob julgus katsetada
Mis saab Facebookist?
Signe Kõiv – e-kaubandus kasvab, turundus on väljakutse
Katri Kerem – peaksime rohkem teadma, kuidas inimesed "töötavad".
(Kordus) Sisuturundus – mull või kasutamata võimalus?
Mida tasub 2018. aastasse kaasa võtta?
Milline on agentuuride tulevik?
Ailar Jüriado – programmatic reklaami osakaal kasvab
Silver Vohu – sponsorluse ROI olgu mõõdetav
Milleks brändile tähendusrikkus?
Igaüks vajab visiooni
Ka valge vale tuleb välja
Hando Sinisalu – eestlased eelistavad praktilisi konverentse
Kristel Kivipalu ja Margus Mets räägivad printmeedia olukorrast
Miks peaks looma sisu oma kanalitesse?
Priit Liiv – inspiratsiooni vajab igaüks meist
Apple külvab digireklaamis segadust
Tanel Jäppinen – podcastiga saab ehedat emotsiooni edasi anda
Janeck Uibo – me ei tea, milleks võimelised oleme
Millest koosneb hea briif?
Sotsiaalmeedia influencerite tähelend
Uuringud on 21 sajandi nafta
Loome sotsiaalmeediasse head sisu!
Kuidas luua head videosisu?
Kas sotsiaalmeedia ajastul on vaja kodulehti?
Kuidas esineda nii, et see poleks jama?
Loovtrendid – mis toob edu Cannes Lionsil?
Plastikkaardid ei taga lojaalsust
Bannerreklaami aeg on läbi
Kas kriisiks saab valmis olla?
Sisuturundus – mull või kasutamata võimalus?
Automatiseeritud turundus – kuidas panna uudiskirjad tööle?
Chatbotid muudavad kellega ja kuidas suhtleme
Milline on televisioon aastal 2017?
Yonathan Dominitz räägib loovmõtlemisest
Mis on H2H kommunikatsioon ja miks see hea on?
Tere! Räägime turunduskommunikatsioonist!

Koduleht: www.idea.ee
Facebook: Turundussaade Idea360