Turundustund

Räägime kõigest, mis puudutab turundust. Huvitavatest brändidest, inimestest, uutest tuultest, võimsatest liidritest ja ägedatest uustulijatest. Turundusteadmine on tänapäeva ärimehe kirjaoskus. Seetõttu selgitan lahti ka paljusi erinevaid turundamise nähtusi. Vahel võin minna ka täitsa tehniliseks ja vahel üsna ulmeliseks. Saatejuht Uku Nurk.

Turundustund
Räägime kõigest, mis puudutab turundust. Huvitavatest brändidest, inimestest, uutest tuultest, võimsatest liidritest ja ägedatest uustulijatest. Turundusteadmine on tänapäeva ärimehe kirjaoskus. Seetõttu selgitan lahti ka paljusi erinevaid turundamise nähtusi. Vahel võin minna ka täitsa tehniliseks ja vahel üsna ulmeliseks.
Eriolukord ja unikaalne argument
by Uku Nurk

Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest. Eriolukorra all mõtlen siis praegust koroonaviiruse jama ja annan omapoolse nägemuse, et mida võiks ettevõte kommunikatsioonis teha.

Unikaalne argument on midagi, mis mul juba ammu meeles mõlgub. Seda teemat ajendas mind käsile võtma paljude ettevõtete tundmatuseni sarnased välisilmed.

Eriolukord ja unikaalne argument
Podcastidest Vladislav Veližaniniga
Kohting ehk kliendisuhe
Brändi hääl ja Pagerr
Persoonibränd ja raadioklipid
Jeffree Star ja loovkirjutamine
Loovkirjutamine
Mull
Katrin Kuldma ja Amanjeda
Millised on Taddy arengud?

Viimased saated:

  • Eriolukord ja unikaalne argument 20.03.2020
    Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest. Eriolukorra all mõtlen siis praegust koroonaviiruse jama ja annan omapoolse nägemuse, et mi …
  • Podcastidest Vladislav Veližaniniga 15.03.2020
    Miks on podcastid viimasel ajal nii populaarseks saanud? Mis on selle nähtuse taga ja milliseks kujunevad podcastid tulevikus.
  • Kohting ehk kliendisuhe 01.03.2020
    Episoodi külalised on ettevõja Evelin Org ja Goal Marketing strateeg Olesija Saue. Nende poolt välja antud raamatus leidsin lõigu, mis võrdleb kliendisuhet partneri otsinguga. See kujund kõnetas mind …
  • Brändi hääl ja Pagerr 09.02.2020
    Esimeses osas käsitlen brändi häält. See on bränditööriist, mis sagedasti unarusse jääb ja millele ei pöötata eriti tähelepanu. Ometigi on ta nii oluline vahend suhtluses sihtgrupiga. Teises osas kuul …
  • Persoonibränd ja raadioklipid 21.01.2020
    Alguses jagan paar head nippi, mida silmas pidada raadioklippide kirjutamisel. Pärast räägime Signe Ventseliga persoonibrändi loomise hirmudest ja kõhklustest. Kuna ma ka ise hetkel tegelen enda perso …