Threod Systems – kuvandi saavutamine

Castos

Kuula:

Kirjeldus:
Militaartehnika on tegelikult äri, nagu iga teinegi. Mõnede erinevustega valdkonnas ja tootearenduses. Äriline edu sõltub peaaegu alati valdkonna tunnetuses ja õigete tegevuste sooritamises. Intervjueerisin Threod Systemsi tegevjuhti Villiko Nurmojat, et teada saada, kuidas on õnnestunud väikesel Eesti militaartehnoloogia ettevõttel saada võrdlemisi lühikese ajaga suurte poiste laua taha.

Threod Systems väljapanek AAD18 näitusel, Lõuna-Aafrikas.

Põhjuseid on mitmeid – mida sügavamale vestlusesse laskume, seda rohkem avaneb erinevaid nüansse ja käike, kuidas just selles valdkonnas edu saavutada. Äärmiselt tähtis osa on ettevõtte kuvandil. Ilmselt on militaartehnoloogia valdkonnas kuvand isegi veel tähtsam kui tsiviilisikutele mõeldud kaupade müügis. Usaldusväärsust mõõdetakse aastates ja toote suunitluses.

Minu jaoks tekkis siin loos kaks liini – toote arendus ja kuvandi kasvatamine. Mõlemad samaväärselt tähtsal kohal. Villiko lausus intervjuus ühe väga tähtsa lause, see kõlas umbes nii: kui soovid kaugele jõuda, siis pead juba algusest peale end õigesti positsioneerima. Kuna olen viimasel ajal just positsioneerimisega päris palju tegelenud, siis tundsin siin ära selle koha, mis võiks huvi pakkuda paljudele neile, kes alles alustavad oma äriga.

Threod Systems kodulehekülg: https://threod.com/

Head kuulamist!