E-kaubanduse Areng Ja Tulevik: Hiina e‑poes tuleb kliendile vastata sekunditega, muidu on ta kadunud

E-kaubanduse Areng Ja Tulevik: Hiina e‑poes tuleb kliendile vastata sekunditega, muidu on ta kadunud

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates “E‑kaubanduse areng ja tulevik” räägime sellest, kuidas luua toimiv e‑pood väljapoole Eestit. Selleks oleme saatesse kutsunud disainer Tanel Veenre, kes räägib enda Hiinas tegutsevast e‑ärist ning sealsetest väljakutsetest.
Saates kuuleb seda, miks otsustas Veenre just Hiinas enda e‑poe avada, kuidas käituvad sealsed tarbijad, kuidas sealsetele tarbijatele peaks turundama ning millised on nende ootused paki kättesaamisel. Hiinas toodete müümise puhul ei saa üle ega ümber ka autorikaitsest.
Lisaks puudutame ka Tanel Veenre Eestis tegutsevat e‑poodi ning räägime selle käekäigust.
Saadet juhib Sigrid Hiis.

Saadet toetab DPD Eesti.

Foto: Disainer Tanel Veenre. Autor: Krõõt Tarkmeel