UUS! Väljakutsed väikeettevõtte turundamisel

UUS! Väljakutsed väikeettevõtte turundamisel by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
Toome Teieni meie teise Turundusraadio seminari esimesed 30 minutit. Kes soovib tervet saadet vaadata, saab seda teha ajakirja Director kodulehelt. Directori tellijatele on see tasuta.

Seminar toimus digitaalselt ja paneeldiskussioonina. Anu-Mall Naarits juhtis diskussiooni ja arutas oma külalistega uue toote lansseerimise juhtimist.

Väikeettevõtja peab hakkama saama mitmes rollis korraga. Lisaks juhtimise, müügi, tootearenduse jms tegevustele tuleb tihti ka ise turundada. Alustava ettevõtte edukaks kujunemise teel on turundus äärmiselt oluline, kuna tarbija ei osta tooteid/ teenuseid, millest ta ei tea või mille tootjat ta ei tunne. Kuna aga väikeettevõtte eelarve ei võimalda suurte tegijatega võrreldavat haaret, tuleb turundamisel lähtuda põhimõttest- tee vähem, aga tee hästi!

Räägime sellest, kuidas saab piiratud eelarvega turundust teha, leida uusi kliente ja hoida olemasolevaid. Arutame ka seda, kuidas on väikeettevõtjate jaoks turundus viimasel aastal muutunud. Paneeldiskussioonis osalevad Kristiina Mehik, Kriss Eglite ja Tõnis Vassar, kelle trumbiks on tugev turundus.

Uue toote digitaalne lansseerimine

UUS Turundusraadio saade: Uue toote digitaalne lansseerimine by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
Turundusraadio on juhtiv Eesti turunduse podcast. Sel sügisel laiendasime oma formaati ja kuulutasime välja esimese Turundusraadio veebiseminari. Toome Teieni seminari esimesed 30 minutit ning kes soovib tervet saadet vaadata, saab seda teha ajakirja Directori kodulehelt. Directori tellijatele on see tasuta.

Seminar toimus digitaalselt ja paneeldiskussioonina. Anu-Mall Naarits juhtis diskussiooni ja arutas oma külalistega uue toote lansseerimise juhtimist.

Uue toote turule toomine on eriti väljakutsuv samm iga ettevõtja jaoks. Tänapäeval on see protsess aktiivselt muutumas, kuna peamist rolli hakkab mängima digitaalne turundus. Seetõttu on veebiseminaril fookuses just uue toote digitaalne lansseerimine. Rääkisime sellest, kuidas seda efektiivselt teha, millised on lansseerimise etapid, kuidas siduda digitaalset ja “tavalist” turundust. Paneeldiskussioonis osalesid Maarja Kaalep Mindshare Estoniast, Artem Daniliants ettevõttest LumoLink ning Alar Ülem firmast GuestJoy. Külalistega arutasime järgneivaid teemasid:

Digitaalse lansseerimise võimalused
Digitaalse ja füüsilise lansseerimise erinevused ja seosed
Digitaalse lansseerimise etapid
Uue toote digitaalse lansseerimise nipid
Riskid ja ohukohad

NB! Saade on inglise keeles! / The show is in English!

Antropoloogia turunduses – Keiu Telve

Antropoloogia turunduses

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordseks saatekülaliseks on meil Keiu Telve ( Rakendusliku Antropoloogia Keskus) ning temaga räägime tema väga põnevast elukutsest antropoloogina. Keiu on ühtlasi ka Okupatsioonide ja vabaduse muuseum Vabamu tegevdirektor. Arutamisele tulevad järgmised teemad:

Kuidas kasutada antropoloogiat turunduses?
Mis on antropoloogia ja miks seda turundajatel vaja on?

Milliseid meetodeid antropoloogid ärimaailmas kasutavad ja kui palju need erinavad antropoloogide tavalisest tööviisist?

Mis on antropoloogidena teie põnevaimad leiud turunduse ja ärimaailmas?

Kuidas teie leide kasutatakse?

Mis on kõige keerulisem antropoloogide jaoks turundusmaailmas?

Saatejuht Anu-Mall Naarits ( Marketingi Instituut )

Turundustäht märtsis 2020

Turundustäht märtsis 2020

Kuula:

Kirjeldus:
311

Täna anname taaskord välja turundustähe silmapaistvaima kampaania eest veebruaris. Nagu ikka kuuluvad žüriisse Hanno Kindel (OMD Eesti) ja Matis Metsala (AD Form Baltics). Sel korral valisime tähe järgmiste kampaaniate seast:

Sipsik
Eesti Laul
Jaan Kross 100
Kalevi uued šokolaadid
Dr John Campell
Burger King Moldy Whopper
Linnahalli saatus

Kellele tähe sel korral andsime ja mille eest, kuuled juba saatest.
Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Tööandja brändi loomise trendid – Marie Evart

Tööandja brändi loomise trendid

Kuula:

Kirjeldus:
310

Sel korral on saatekülaliseks Marie Evart, kes on tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem tegevjuht. Enne Brandemi asutamist töötas Marie Playtechis ja CV keskuses värbajana ning kasutades sealt saadud kogmusi ja talle omase hea analüüsivõime ning usaldusväärsuse, on temast tänaseks saanud üks parimaid spetsialiste tööandja brändi loomise vallas. Palusime Mariel tutvustada tööandja brändi loomise trende ning tutvustada tänast olukorda Eestis.

Millised on olulisemad tähelepanekud tööandja brändi loomisel Eestis?
Milliseid trende näete? Mis on unustustehõlma vajumas?
Kust tuleks tööandja brändi loomisel alustada?
Mida teevad parimad ettevõtted Eestis tööandja brändi loomiseks?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Telia uut kanalit Inspira tutvustab turundusjuht Ranno Pajuri

Telia uut kanalit Inspira tutvustab turundusjuht Ranno Pajuri

Kuula:

Kirjeldus:
309

Tänasesse saatesse kutsusime külla Telia turundusjuhi Ranno Pajuri, et uurida nende uue telekanali Inspira ja selle tagamaade ning turunduse kohta.

Miks otsustasite uue kanali turule tuua?
Millist tööd see kanal Teie jaoks teeb ja kellega konkureerite?
Millised on senised tulemused?
Kuidas võiksid turundajad sellest kasu saada?
Milliseid lahendusi pakute?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

SEO ehk otsimootorile optimeerimine aastal 2020 – Priit Kallas

SEO ehk otsimootorile optimeerimine aastal 2020

Kuula:

Kirjeldus:
308

Meie 19 saate külaliseks oli Priit Kallas, kellega toona rääkisime sellest kuidas kasutada sotsiaalmeediat rahvusvahelises turunduses. Täna kutsusime ta uuesti külla, et rääkida SEO-st aastalt 2020.

Priit Kallas on töötanud viimased 24 aastat digiturundajana ja ta on üks tuntumaid SEO spetsialiste Eestis. Uurisime talt mida peab teadma täna SEO-st sellega alustades ning millised on trendid.

Mis üldse on SEO?
Millised on olulisemad muutused, mis on varasemaga võrreldes toimunud?
Kuidas saada kätte maksimum?
Millega tavaliselt eksitakse? Mida algorütmid armastavad ja mida mitte?
Kuidas saab SEO-d ise teha?
Millal tasub lasta kellelgi teisel appi tulla?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Turundustähe žürii valis silmapaistvaima kampaania detsembris

Turundustähe žürii valis silmapaistvaima kampaania detsembris

Kuula:

Kirjeldus:
306

Turundustähe žürii, kuhu kuuluvad Anu-Mall Naarits, Hanno Kindel ja Matis Metsala, annab järjekordselt silmapaistvaima turundusteo eest tähe!

Sel korral tõime esile järgmised kampaaniad: Greta Thunberg, Elisa hologram bussipaviljon, Ohutu paugutamise kampaania, Jõulutunnel ja Tallinna Lastehaigla annetusfond. Kellele sel korral täht läks ja mille eest täpsemalt, kuuled saatest.

Mõnusat kuulamist!

World Cleanup Day turundust selgitab Erik Sakkov

World Cleanup Day turundust selgitab Erik Sakkov

Kuula:

Kirjeldus:
305

Selle nädala saatekülaliseks on Erik Sakkov, kes tegeles Maailmakoristuspäeva (World Cleanup Day) turundusega.

Palusime tal selgitada selle ülieduka ürituse turunduse telgitaguseid ning tema parimat praktikat kuidas tiimi juhtis. Samuti uurisime, mis võiks olla eelarve millega globaalsel tasandil midagi edukalt ära teha ja kuhu suunas Maailmakoristuspäev püüdlema peaks, et veelgi suuremaks kasvada.

Saadet juhib Anu-Mall Naarits.

Mõnusat kuulamist!

Eristuva kultuuri loomine MeetFrankis – Kaarel Holm

Eristuva kultuuri loomine MeetFrankis

Kuula:

Kirjeldus:
304

Tänase saate külaliseks on MeetFranki tegevjuht Kaarel Holm, kes on ka üks konverentsi Unistuste Tööandja 2020 esinejatest. (https://unistustetööandja.ee/konverents/)

Kutsusime Kaarli saatesse, et uurida, kuidas luuakse töökultuuri ja tööandja brändi kiirelt kasvavas idufirmas.

Millised on teie ettevõttes eristuva töökultuuri loomisel alused?
Mida teete teisiti teistest idufirmadest?
Misssugused on parimad praktikad, mida soovitate ka teistel kasutada?
Mida olete proovinud, aga mis ei õnnestunud?
Millele on oluline tähelepanu pöörata, kui meeskond kasvab kiiresti?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!