PROMOTY. Marelle Ellen – growth hacking, Funderbeam ja rahvusvaheline bränding

PROMOTY.   Marelle Ellen – growth hacking, Funderbeam ja rahvusvaheline bränding by grit.

Kuula:

Kirjeldus:
Vestleme Annika Ljašiga, kes on juhtinud mitmete tehnoloogiaettevõtete turundust – näiteks Planet OS ning WePower – ning nüüd tegutseb Visiting CMO-na.
“Minu “sweet spot” keerulisemad, tihti nišika tehnoloogia tootega startupid, kellel on potentsiaal olla maailmas oma valdkonnas esimene – aga teekond selleni on tihti pikk ja keeruline,” ütleb ta ise.

Räägime:
• Kuidas ühe idufirma turundus üles ehitada?
• Millised on top 3 kanalit, mida B2B-s kasutada?
• Kuidas valida PR agentuuri? (või kas üldse?)
• Millised on parimad reklaamiformaadid LinkedInis?
• Kuidas teha meiliturundust nii, et see tulemusi tooks?

Lisaks saad saatest paar kavalat ja väga praktilist häkki, kuidas olematu eelarvega suuri tulemusi tuua. Head kuulamist!

🦊

Saates mainitud tööriistad, raamatud ja podcastid:
• Visiting CMO teenus: noontide.io
• Tweetdeck
• Eugene Schwartz “Breakthrough Advertising”
• Brian Deani blogi
• A16z (podcast)
• How I Built This by Guy Raz (podcast)
• Restart

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

Tööandja bränding – mis see on ja kuidas seda hästi teha?

Tööandja bränding – mis see on ja kuidas seda hästi teha? by TalentHub Podcast • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:

Mis on tööandjabränding ja mida see endast kujutab? Kuidas tööandja brändinguga alustada ja mida selle edukaks õnnestumiseks silmas pidada? Miks tööandja brändingut üldse vaja on? Ja kuidas tööandja brändingu läbi ettevõtte mainet parandada? TalentHub’i kümnenda podcasti külaliseks on LHV tööandja brändingu juht Ragne Maasel.

PARE podcast: Avameelselt inimeste juhtimisest! #7

PARE podcast: Avameelselt inimeste juhtimisest! #7 by PARE | Pare Eesti

Kuula:

Kirjeldus:
Seitsmenda saate teemaks on väärtuspõhine kultuur ning kuidas see on abiks tööandja brändi ehitamisel. Saate külaliseks oli Kairi Pauskar, kes on aidanud üles ehitada Transferwise kultuuri skaleerides selle 50lt inimeselt 1000ndeni. Saatekülalisega vestlevad Taavi Libe ja Tiina Hiller, PARE kommunikatsiooni töörühmast.

Räägime sellest, kuidas luua väärtuspõhist organisatsioonikultuuri ning mis roll on selles personalijuhil, juhtidel ja inimestel endal. Ning mis erinevus on kultuuri loomisel ja arendamisel 50 ja 1000 inimesega organisatsioonis. Räägime ka tööandja brändingust ning sellest, kuidas ka suured ja tuntud ettevõtted nagu Transferwise peavad tööandja brändingusse järjepidevalt panustama. Ning proovime murda müüti, et tööandja bränding on miskit, millega ainult atraktiivsete tööandjate topi kuuluvad ettevõtted tegelema peaksid. Julgustades kõiki, kel on soov oma sõnum ja lugu tööandjana nii praegustele kui ka tulevastele töötajatele paremini kohale viia, sellega julgelt peale hakata.

Kairi Pauskar on töötanud personalijuhina Nortalis ja Transferwises, keskendudes oma töös palju just väärtuspõhise kultuuri loomisele ning samuti tööandja brändingule. Kairi jõudis personalivaldkonda läbi Webmedia, olles ise õppinud hoopis IT ning alustanud oma karjääri projektijuhina tarkvaraarenduses. Transferwises aitas Kairi nelja ja poole aasta jooksul ehitada ja skaleerida organisatsioonikultuuri 50lt inimeselt 1000le. Võttes seejärel aasta vabaks, et nautida perega elu päikeserannikul Hispaanias. Käesolevast suvest sukeldus Kairi taaskord startup maailma, et aidata nullist üles ehitada tiimi ja organisatsiooni Datamineri nimelises ettevõttes, mis võitleb rahapesuga. Luues uut vägevat rahapesu tõkestamise tarkvara pankadele ja fintech ettevõtetele.

Head kuulamist!
Saatejuht: Taavi Libe, Tiina Hiller
Saate produtsent: Tiina Hiller
Tehniline tugi: Tanel Triisa
Ootame Sinu tagasisidet saate kohta info@pare.ee

Paytailori lugu – Rode Luhaäär

Castos

Kuula:

Kirjeldus:
Õppisin sellest saatest nägema asju teisiti: nutitelefoni äpp on lihtsalt üks väljund suurele pilvelahendusele. See tundub iseenesest mõistetav teadmine, isegi koolipoiss saab sellest aru. Kui toode on äpp, siis oleks ju loogiline, et ta saab ka vastavalt kommunikeeritud ja turundatud.

Kas äppile on brändingut vaja?

Paytailori puhul näiteks ei ole. Tegemist on intuitiivse baastasandi lahendusega, mis avab võimalused. Paytailoril on bränd olemas nii või teisiti, sest kõikide selle äppi kasutajate peades tekib varem või hiljem kuvand. Kuid makselahenduse puhul ei ole äppi kuvand seotud inimese enda kuvandi ega maailmavaatega.

Kui Paytailori logo saaks kaela riputada, kas see oleks siis bränding?

Jah, ilmselt küll. Kuigi ma hetkel ei tea, et millist ühiskondlikku hoiakut Paytailor edastaks? Paytailor ei olegi sellise kommunikatsiooni suunaga tegelenud. Tegemist on rohkem platvormi, kui lõpptarbijaga. Paytailori klientideks on kaupmehed, kes pakuvad oma klientidele maksevõimalust. Nii, et kui keegi mingi läikiva logo kaela riputaks, siis see peaks olema kaupmees :). Siit tulebki Paytailorile idee – varustada kaupmeestest kunded Paytailori atribuutikaga.

Aga äppi peab ju lõppklient tõmbama!

Just – siin ongi tegu uue maailma lähenemisega, kus kummalisel kombel on kaupmees huvitatud sellest, et tema kliendid kasutaks kellegi teenust. Paytailoril on tegelikult olemas peale äppi ka oma kodulehekülg ja tajutav visuaalne kuvand. Vaata Paytailori kodulehte!

Intuitiivsus ongi edukuse valem?

Jah – siin küll. Lahenduse lihtsus saab saatuslikuks nii kaupmehele kui ka lõppkliendile. Rääkisime episoodis ka sellest, et erinevates kultuurides on lisaks erinevatele keeltele ka erinevad nutitoimingute hoiakud. Need tuleb ära arvata ja täpselt paika panna selleks, et Londonis elav Jonathan saaks sekundi jooksul aru sellest, kuidas äppiga toimida. Kusjuures Jonathan ei pruugi käituda nutitelefonis samamoodi, kui näiteks Tartus elav Taivo.

Rahvusvaheline teenuseplatvorm

Eesti on Paytailori jaoks liiga väike, kogu maailm on just paraja suurusega. Selle ettevõtmise tegemistesse on sünnist saadik sisse kirjutatud rahvusvaheline tasand. See omakorda tähendabki maailma tehnoloogilise arenguga sammu pidamist. Muideks – Paytailor on Eestis täiesti olemas ja töötab, äppi saab tõmmata siit:

Rode Luhaäär

Minu vestluskaaslase kodulehe päises olev lause selgitab lahti ka Paytailori enda brändi põhialused: “Passion never fails”.

Järelmõte: ilmselt oleksingi pidanud selle episoodi salvestama juba inglise keeles 🙂