bränding

PROMOTY. Marelle Ellen – growth hacking, Funderbeam ja rahvusvaheline bränding

PROMOTY.   Marelle Ellen – growth hacking, Funderbeam ja rahvusvaheline bränding by grit. Kuula: https://anchor.fm/s/3423a738/podcast/play/26831890/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-1-17%2F3aaeca92-aa7f-9b3a-ddba-e0ffd30247b2.mp3 Kirjeldus: Vestleme Annika Ljašiga, kes on juhtinud mitmete tehnoloogiaettevõtete turundust – näiteks Planet OS ning WePower – ning nüüd tegutseb Visiting CMO-na. “Minu “sweet spot” keerulisemad, tihti nišika tehnoloogia tootega startupid, kellel on potentsiaal olla maailmas oma valdkonnas esimene –…

Read More

Tööandja bränding – mis see on ja kuidas seda hästi teha?

Tööandja bränding – mis see on ja kuidas seda hästi teha? by TalentHub Podcast • A podcast on Anchor Kuula: https://anchor.fm/s/f830ea0/podcast/play/11714510/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fproduction%2F2020-2-29%2F60002306-44100-2-2f6e418586024.m4a Kirjeldus: Mis on tööandjabränding ja mida see endast kujutab? Kuidas tööandja brändinguga alustada ja mida selle edukaks õnnestumiseks silmas pidada? Miks tööandja brändingut üldse vaja on? Ja kuidas tööandja brändingu läbi ettevõtte mainet parandada?…

Read More

PARE podcast: Avameelselt inimeste juhtimisest! #7

PARE podcast: Avameelselt inimeste juhtimisest! #7 by PARE | Pare Eesti Kuula: https://feeds.soundcloud.com/stream/686503699-user-978631194-pare-podcast-avameelselt-inimeste-juhtimisest-7.mp3 Kirjeldus: Seitsmenda saate teemaks on väärtuspõhine kultuur ning kuidas see on abiks tööandja brändi ehitamisel. Saate külaliseks oli Kairi Pauskar, kes on aidanud üles ehitada Transferwise kultuuri skaleerides selle 50lt inimeselt 1000ndeni. Saatekülalisega vestlevad Taavi Libe ja Tiina Hiller, PARE kommunikatsiooni töörühmast….

Read More

Paytailori lugu – Rode Luhaäär

Castos Kuula: https://episodes.castos.com/turundustund/Paytailori-lugu-Rode-Luhaa%CC%88a%CC%88r.mp3 Kirjeldus: Õppisin sellest saatest nägema asju teisiti: nutitelefoni äpp on lihtsalt üks väljund suurele pilvelahendusele. See tundub iseenesest mõistetav teadmine, isegi koolipoiss saab sellest aru. Kui toode on äpp, siis oleks ju loogiline, et ta saab ka vastavalt kommunikeeritud ja turundatud. Kas äppile on brändingut vaja? Paytailori puhul näiteks ei ole. Tegemist…

Read More