Noorte meediatarbimine – Hanno Kindel

Noorte meediatarbimine

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates räägib meile Hanno Kindel (OMD Eesti) mille poolest erineb noorte meediakasutus täiskasvanutest ning vastamisele tulevad järgnevad küsimused:

Kas ja kui suured on erinevate noorte vanusegruppide erinevused meediatarbimisel?
Missugune on noorte meediapäev?
Kui suur on noorte offline meedia osakaal? Ka on mingid kanalid, mida nad üldse ei jälgi?
Missugune oleks noortele parim meediamiks?

Turundustäht märtsis 2020

Turundustäht märtsis 2020

Kuula:

Kirjeldus:
311

Täna anname taaskord välja turundustähe silmapaistvaima kampaania eest veebruaris. Nagu ikka kuuluvad žüriisse Hanno Kindel (OMD Eesti) ja Matis Metsala (AD Form Baltics). Sel korral valisime tähe järgmiste kampaaniate seast:

Sipsik
Eesti Laul
Jaan Kross 100
Kalevi uued šokolaadid
Dr John Campell
Burger King Moldy Whopper
Linnahalli saatus

Kellele tähe sel korral andsime ja mille eest, kuuled juba saatest.
Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Valime silmapaistvaima turunduskampaania jaanuaris 2020

Valime silmapaistvaima turunduskampaania jaanuaris 2020

Kuula:

Kirjeldus:
307

Tänases saates valime enim silmapaistnud kampaania jaanuaris 2020 ja arutleme selle kampaania tugevuste ning nõrkuste üle meie Turundustähe žüriiga, kuhu kuuluvad Matis Metsala (AD Form Baltics) ja Hanno Kindel (OMD Eesti).

Kampaaniad, mille üle arutlesime:

SigarEXIT
LHV 200 000 klienti
#samapaljuinimene
Abordi vastane kampaania
Airbnb & Olümpiakommitee koostöö
Diil – 15 aastat soodsaid pakette

Kellele see kord täht läks, kuuled saatest. Mõnusat kuulamist!

Turundustähe žürii valis silmapaistvaima kampaania detsembris

Turundustähe žürii valis silmapaistvaima kampaania detsembris

Kuula:

Kirjeldus:
306

Turundustähe žürii, kuhu kuuluvad Anu-Mall Naarits, Hanno Kindel ja Matis Metsala, annab järjekordselt silmapaistvaima turundusteo eest tähe!

Sel korral tõime esile järgmised kampaaniad: Greta Thunberg, Elisa hologram bussipaviljon, Ohutu paugutamise kampaania, Jõulutunnel ja Tallinna Lastehaigla annetusfond. Kellele sel korral täht läks ja mille eest täpsemalt, kuuled saatest.

Mõnusat kuulamist!

Turundustäht novembris 2019 – TURUNDUSRAADIO 300 EPISOOD!

Turundustäht novembris 2019 – TURUNDUSRAADIO 300 EPISOOD!

Kuula:

Kirjeldus:
TURUNDUSRAADIO 300 EPISOOD! 🥳

Valisime Turundustähe žüriiga (Hanno Kindel ja Matis Metsala) novembris enim silmapaistnud ja kõige paremini lahendatud turundusteo. Sel korral tõime esile Ott Tänaku, Rait Rataseppa, Big Banki, Black Friday, WhatCar aastaauto valimise, “Kingitud elu” kommunikatsiooni ja Telia kampaania “Suurim julgus”. Kellele täht anti ja miks, kuuled saatest.

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Turundustäht oktoober 2019

Turundustäht oktoober 2019

Kuula:

Kirjeldus:
Valisime Turundustähe žüriiga (Hanno Kindel ja Matis Metsala) oktoobrikuu enim silmapaistnud ja kõige paremini lahendatud turundusteo. Sel korral kuulusid kandidaatide hulka:

IT-vaatlik kampaania (Riigi Infosüsteemi Amet)
Barbora e-pood
Snickers workwear
Apple iPhone 11
KFC
Maxima Ilu mõte

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Turundustäht september 2019

Turundustäht september 2019

Kuula:

Kirjeldus:
292

Valisime koos turundustähe žüriiga (Hanno Kindel, Maris Metsala) septembris enim silmapaistnud turundusteo, kuid mainisime ka ära paar kampaaniat, kes pisut teise nurga alt silma jäid. Sellel korral kuulusid tähe kandidaatide hulka:

Viru keskuse Laikmaa kampaania Eesti Kunstimuuseum 100. juubeliks
Wolt vs Bolt Food
ERSO
Tennessee Ülikooli kiusamisvastane kampaania
Ukraina lennufirma Windrose 15. sünnipäeva printreklaam
Saadet juhib Anu-Mall Naarits.

Turundustähe uus hooaeg! Valime juuli ja augusti silmapaistvaima turundusteo

Turundustähe uus hooaeg! Valime juuli ja augusti silmapaistvaima turundusteo

Kuula:

Kirjeldus:
Turundustähe UUS HOOAEG!

Selle hooaja žüriisse kutsusime Hanno Kindel (OMD Eesti juht) ja Matis Metsala (Ad Form Balti müügidirektor). Koos nendega valisime välja juuli ja augusti turunduse õnnestuimate tegude vahel välja parima.

Enim silmapaistnud turundusteod suvel:

Laulupidu
Air Baltic
Loomaaia loovlahendus
Kultuuripealinna ümber toimuv
Taikini soojuspumpade raadioreklaam
Barley Bros: tootekategooria laiendus
Eesti politsei kõneisikute tegevus Twitteris

Saate pikkus 36 min. Saadet juhib Anu-Mall Naarits.

Meediaturg, noorte profiil ja EV100 Turundusidee

Turundusraadio 183: Meediaturg, noorte profiil ja EV100 Turundusidee

Kuula:

Kirjeldus:
Hanno Kindel OMD meediaagentuuri juht kommenteerib meediatrende ja noorte psühholoogilist profiili ja Siiri Treufeld MTÜ-st Eesti Rohelised Koolihoovid tutvustab EV100 Turundusideed projekti “Lapsed koolihoovi liikuma ja õppima”.

Meediapäev – Hanno Kindel

Turundusraadio 156: Meediapäev

Kuula:

Kirjeldus:
Hanno Kindel, meediaagentuuri OMD tegevjuht kommenteerib uudiseid erinevate põlvkondade meediakajastusest Eestis. Äärmiselt kasulik!