Marko ja Richard – Kuidas enda äri Internetti viia ja uusi kliente leida

#120 – Marko ja Richard – Kuidas enda äri Internetti viia ja uusi kliente leida

Kuula:

Kirjeldus:
Tegemist on Täitsa Pekkis Saate ja Veebimajutuse koostöö saatega. Külas käisid Veebimajutuse arendusjuht Marko Toom ja turundusspetsialist Richard Rõõmusaar.

Marko Toom https://www.linkedin.com/in/markotoom/
Richard Rõõmusaar https://www.linkedin.com/in/richard-roomusaar/

Saates rääkisime:
– miks teha ja miks mitte teha kodulehte
– mis on kõige olulisemad asjad, mida kodulehe tegemisel silmas pidada
– mis on mõned tüüpilised vead kodulehe tegemisel
– mis on domeen ja miks on seda vaja
– kuidas enda ettevõtet internetis nähtavaks teha ja kuidas leida kliente

Veebimajutuse ja TPS kampaania: 1 Euroga “.ee”domeen aastaks ja majatusteenus 3 kuuks.
https://www.veebimajutus.ee/taitsapekkis/

Tehnoloogiakompass: kõiksugu tehnoloogia on täiesti märkamatult saanud igapäeva osaks

02.07.20 Tehnoloogiakompass: kõiksugu tehnoloogia on täiesti märkamatult saanud igapäeva osaks

Kuula:

Kirjeldus:
Kui uute tehnoloogiatega käib kaasas palju haipi ning ootused käivad tihti ajast ees, siis teistpidi on näiteks nüüdseks märkamatult suur hulk seadmeid ühendatud internetiga ehk asjade internet on hakanud oma elu elama. Sedasi rääkisid saatekülalised saates “Tehnoloogiakompass”.

Saates rääkisime mitmest eri teemast: nii asjade internetist, 5G arengutest kui ka pikemalt targa linna temaatikal. Telia tehnoloogiajuhi Andre Visse ja arendusjuhi Urmo Lehtsaluga rääkisime sellest, millised on põnevad kasutusjuhtumid, sealjuures kui turvaline on tohutul kiirusel liikuvad drooniparved, mis arengujärgus erinevad tehnoloogiad on, ning mille puhul tasuks natuke oodata, enne kui asjad pärisellu jõuavad. Saatejuht on Priit Pokk.

Saadet toetab Telia.

Katrin Tiidenberg: interneti ja sotsiaalmeedia uurija

episood 58 – Katrin Tiidenberg: interneti ja sotsiaalmeedia uurija

Kuula:

Kirjeldus:
Katrin Tiidenberg võib-olla üks nendest inimestest keda sa ei teadnud, et vajad oma ellu.
Interneti ja sotsiaalmeedia peadpööritava kiirusega kulgevat arengut vaadates jääb enda mõtetest teinekord väheks.
Katrin aitab olukorda tuua vormi, selgust ja vean kihla, et pärast selle episoodi kuulamist ei vaata sa selfide tegemist enam kunagi sama pilguga.
Väärt kuulamine nii neile keda kuuline kihutav tehnoloogia areng nati iiveldama ajab kui neile, kes sellel enda arvates kindlalt ratsutavad.
Kannatage mu intro mula ära ja siis läheb lahti! (13. minutil)
Head kuulamist, sõbrad!

Kõige parem internetilahendus suveks on see, mis alati kaasas!

Kõige parem internetilahendus suveks on see, mis alati kaasas!

Kuula:

Kirjeldus:
Kohe kui ilmad soojad, võtab eestlane kätte ja kihutab oma tavalisest igapäevasest koduinternetist eemale. Klassikaline “kodune internet” asendub juhtmevabadusega ja talvine paikseks olemine liikumisega. Millest valikute tegemisel lähtuda, milliseid seadmeid eelistada ja kas juhtmevaba internet ikka katab kõik mu vajadused? Külas on Tele2 Klienditurundus direktor Ines Estrin.

12 põhjust, miks iga ettevõte peaks kasutama e-maili turundust

12 põhjust, miks iga ettevõte peaks kasutama e-maili turundust by Nullist Podcast • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Pole vahet, mis äris või valdkonnas sa tegutsed, kas sinu veebilehelt saab osta või mitte. E-maili turundust saavad kasutada kõik ettevõtted. Tänases saates käime läbi 12 punkti, miks e-mail on jätkuvalt iga äri jaoks oluline turunduskanal.

Milline oli Eesti e-sport karmidel üheksakümnendatel?

Milline oli Eesti e-sport karmidel üheksakümnendatel?

Kuula:

Kirjeldus:
Milline oli Eesti e-sport karmidel üheksakümnendatel? Mänguminutite podcastis on külas kirjanik ja kultuuritegelane Siim Nurklik, kellega räägime esimestest interneti kohvikutest, e-sporditurniiridest Lauluväljakul, kui lihtne oli oma käekellast ilma jääda ning sellest, kuidas oli olla Eesti esimene Starcrafti meister.

Kuidas ettevõttena muutunud turundusmaailmas ellu jääda

Kuidas ettevõttena muutunud turundusmaailmas ellu jääda

Kuula:

Kirjeldus:
Milliseid digikanaleid kriisiajal enda ettevõtte turundamiseks kasutada ja kuhu turundajana oma aega ja energiat suunata? Mida hakata peale Instagramiga ja kuidas praegune olukord mõjutab influencer turundust? Sven Nuum ja Teet Torim jagavad ideid ja annavad nõu, et praegusel ajal paremini toime tulla.

Kain Kalju

Memcpy2 #010 – Kain Kalju

Kuula:

Kirjeldus:
Mis koolist tuli ootamatult palju it-spetse? Millega sai 1993. aastal Tallinnast New Orleansi? Mis oli elu kõige tähtsam aparaat? Mis oli kõige ägedam BBS ja mida sealt sai? Milleks kasutas Elektriside Inspektsiooni Amet internetti? Mis raamatu abil õpiti Cd programmeerima? Millest koosnes Keila koolis arvutieksam? Miks oli vaja Momratile kiri saata? Kelle käest sai Kuus Kriitilist Flopit ja kus olid kõige ägedamad häkkerid? Mis peab igal Unixi masinal kindlasti olema? Kuidas ja miks tekkis neti.ee? Kui kaua võttis aega kogu Eesti interneti läbi kammimine? Mille käigus tekkis hot.ee?

Üks nädal pärast eriolukorra väljakuulutamist

Üks nädal pärast eriolukorra väljakuulutamist

Kuula:

Kirjeldus:
Koroona pandeemia on vallutanud maailma ja paljud ärid on sattunud raskustesse.
Eesti meediakanalid teatavad aga, et teevad praegusel ajal iga päev uusi kasutajarekordeid. Samuti on Facebooki kasutatavus viimaste nädalatega tublisti kasvanud. Kuidas olukorraga kohaneda ja millele peaks turunduses hetkel tähelepanu pöörama?
Kutsusin saatesse Convertal digiturundusagentuuri tegevjuhi Fred Koppeli, et nendel teemadel lähemalt rääkida.

Facebooki reklaamid ja Google reklaamid

Facebooki reklaamid ja Google reklaamid

Kuula:

Kirjeldus:
Külas on Facebooki reklaamide ekspert Marko Saue ja Google reklaamide ekspert Andres Ruul. Räägime nende kahe kanali võimalustest, toome praktilisi näiteid nende kasutamisest ja räägime suurimatest vigadest.