Teabevara tund: kuidas lahendada probleeme 4 päevaga

15.04.21 Teabevara tund: kuidas lahendada probleeme 4 päevaga

Kuula:

Kirjeldus:
Google disainisprint on 4-päevane protsess, mis aitab kiirelt luua või parendada uusi tooteid ja teenuseid. Sprindiga saab muuta kuude pikkuse töö vaid mõnepäevaseks. Iga disainisprindi tulemuseks on realistlik prototüüp mis on testitud lõppkasutajate peal.
Pole ühtki valdkonda, mille digiteenuse kontseptsiooni ei saaks Google disainisprinti kasutades luua. Meetod sobib tiimidele, kellel on vaja kiirelt uue toote kontseptsioon luua või kes on tootearenduses oma graafikust maha jäämas. Oluline, et eesmärk on piisavalt ambitsioonikas ja sprindil osaleks otsustaja, kellel on raha ja jõudu loodav teenus ellu viia.
Andres Kostiv räägib saates „Teabevara tund“ Google disainisprindi eelistest ja selle meetodi kasutamisest. Saadet juhib Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk.

Teabevara tund: kuidas panna ennast kliendi kingadesse

08.10.20 Teabevara tund: kuidas panna ennast kliendi kingadesse

Kuula:

Kirjeldus:
Kliendikesksus aitab luua tooteid ja teenuseid, mida inimesed vajavad ja ostavad. Kliendikogemuse testimine aitab vältida tootearenduse vigu ning luua tooteid ja teenuseid, mida on mugav kasutada.
Saates “Teabevara tund” räägib Futuristi UX disainer ja Äripäeva IT juhtimise teabevara autor Andres Kostiv, kuidas kliendi vajadust testida, millal seda teha ja kui palju selleks aega varuda. Samuti selgitab ta disaini kliendikeskset rolli. Saame teada, mis on keeruliste U-tähega terminite UI (user interface) ja UX (user experience) sisuks ning mis neid eristab.
Saadet juhib Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk.

Teabevara tund: kuidas rasketest kõnelustest tervena väljuda

17.09.20 Teabevara tund: kuidas rasketest kõnelustest tervena väljuda

Kuula:

Kirjeldus:
Praegusel keerulisel ajal peavad juhid tavapärasest rohkem andma sõnumeid, mida keegi kuulda ei taha. „Pean Sinu palka kärpima“, „Pead hakkama rohkem tööd tegema, aga palk jääb samaks“, „Pean Sind koondama“ jne.

Enamike juhtide jaoks on sellised vestlused keerulised ja emotsionaalselt kurnavad. Töötaja jaoks võib see tunduda maailma lõpuna. Räägime saates „Teabevara tund“, kuidas ennast ja teisi neis vestlustes säästa.
Stuudios on külas Aeternumi konsultant-koolitaja Signe Kiisk ja Rimi personalijuht Kaire Tero. Saadet juhib Äripäeva juhi teabevara peatoimetaja Liivi Kedelauk.

Teabevara tund: kuidas kriisis määramatuse ja tunnetega hakkama saada

14.05.20 Teabevara tund: kuidas kriisis määramatuse ja tunnetega hakkama saada

Kuula:

Kirjeldus:
„Teabevara tunni“ külalisteks on psühholoog, juhtide koolitaja ja nõustaja Mare Pork ning pereterapeut Katrin Saali Saul. Räägime sellest, millised emotsioonid meid kriisi ajal vallutavad ja miks me ei peaks praeguse olukorra üle kurtma.
Räägime juhtimisest ja juhtidest ning saame mõned kiired ja hästi töötavad nipid, kuidas ärevas ja heitlikus olukorras toime tulla.
Vestlust juhib Äripäeva teabekeskuse juht ja juhi teabevara peatoimetaja Liivi Kedelauk.