Maxima on muutunud atraktiivseks tööandjaks

Tööelu #15: Maxima on muutunud atraktiivseks tööandjaks by Tööelu

Kuula:

Kirjeldus:
Personaliuudiste podcast’i „Tööelu” uusimas saates on külas Eesti ühe suurima jaeketi Maxima personalijuht Lea Kimber, kes räägib lähemalt, kuidas on muutunud Maxima kuvand inimeste silmis, milliseid hüvesid pakutakse lisaks palgale, miks alustab jaekett e-õppe lahenduse juurutamisega ja kuidas on 3700 töötajaga hiigelettevõte saanud hakkama koroonapandeemiaga.

„Nagu ka teistel jaekettidel, nii on ka Maximal kriisiaeg läinud pigem hästi. Rääkides töötajatest, siis on Maxima muutunud inimeste silmis väga kindlaks tööandjaks, kuhu soovitakse tööle tulla. 80 protsenti nendest töötajatest, kes kriisi alguses meile tööle tulid, on tööl siiani ja plaanivad ka meile jääda,” selgitab Kimber.

Koroonaepideemiaga võitluses on Maxima olnud eesrindlik. Paljud meetmed viiruse leviku takistamisel võttis Maxima kasutusele esimesena. Näiteks hakkas Maxima oma kauplustes pakkuma klientidele tasuta maske juba enne vastavasisulist vabariigi valitsuse otsust.

Hetkel oleme koostöös Kaupmeeste Liiduga kaardistamas vaktsineerimise vajadust.
„Me ei hakka kindlasti tegema selliseid otsuseid, et inimesed, kes end ei vaktsineeri, ei saa Maximas töötada. Samas me peame tagama turvalise ostukeskkonna. Seetõttu desinfitseerime pidevalt oma poodides nii kärusid kui ka muid pindasid, meie töötajate tervist kontrollitakse ja jälgime pidevalt, et kantaks maski või visiiri,” selgitab Kimber.

Maxima kuvand muutub

Personalijuht lisab, et praegune aeg on muutnud seda kuvandit, mis Maximast ehk paljude inimeste peas aastaid oli – probleemid keelt mitte oskavate müüjatega, väikesed palgad ja nii edasi. Hetkel vaadatakse Maximat kui kohta, mis kuhugi ei kao, kindlat tööandjat, kes hoolib oma inimestest ja pakub tööd kõigile, kes seda soovivad.

„Kindlasti pole meil võimalik maksta oma töötajatele näiteks IT-spetsialistidega võrdseid palku. Aga olme kindlasti konkurentsivõimelised Eesti turul ja meie väärtuspakkumine on kindlasti parem kui teistel. Meil on kõikidele töötajatele tasuta lõunasöök, toetame vabade päevadega neid, kellel on laste tõttu seda vaja, lisaks maksame töötajate lastele hea õppeedukuse eest igakuist stipendiumi,” selgitab Kimber.

Iga kriis saab kord otsa ja nii ka koroonast tingitud seisak. Maxima püüab olla valmis ka nendeks aegadeks, kui saame minna tagasi „normaalse” elu juurde. Selleks on Maxima toonud enda maja sees välja kaks lahendust: mentorluse ja e-õppe keskkonna. Esimese tegevuse puhul antakse uuele töötajale kohe kõrvale kogenum, et inimesel tekiks kiiremini edutunne. Teine lahendus pakub töötajatele võimalust saada kõrgel tasemel koolitusi. Peamiselt küll oma töö paremaks tegemiseks mõeldud seminare, kuid Kimberi sõnul on plaan hakata pakkuma ka üldharivaid koolitusi.

Tööelu- ja personalijuttude podcast’i 15. saates oli külaliseks ja vestluspartneriks Eesti ühe suurima jaeketi Maxima personalijuht Lea Kimber. Saatejuht oli ajakirjanik Martin Hanson. Kõik kommentaarid, küsimused ja ettepanekud saates räägitu osas palume saata aadressile tooelu@delfi.ee.

Eetris on turundusuudised: kuidas turundavad Coop ja Maxima

22.09.20 Eetris on turundusuudised: kuidas turundavad Coop ja Maxima

Kuula:

Kirjeldus:
Saates räägivad Maxima turundusdirektor Janne Laik ja Coopi turundusdirektor Andres Lember nii imagokampaaniatest kui ka igapäevasest turundusest. Keskendutakse viimase aja turundustegevustele ja arutletakse nende tasuvust.
Saatejuht on Uku Nurk.

Tööandja brändi loomine Maximas – Janne Laik

Tööandja brändi loomine Maximas by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
Kutsusime külla Maxima turundusdirektori Janne Laik, et rääkida tööandja brändist ja selle loomisest Maximas.

Maxima alustas omal ajal tööandja brändiga väga keerulisest positsioonist, kus tegemist ei olnud mitte unistuste tööandjaga, vaid pigem vastupidi. Tänaseks on aeg edasi läinud ning leiame end olukorrast, kus ilma atraktiivse tööandja brändita enam ei saa. Uurisimegi Jannelt, kuidas nad Maximas tööandja brändi loovad:

Millist tööandja brändi loote?
Kuidas eristub teie tööandja bränd teistest jaekaubanduse ettevõtetest? Mida selle jaoks teete?
Mis on olnud kõige keerulisem tööandja brändi muutmisel nii kaua tegutsenud suurettevõttes?
Mis on kõige paremini töötanud?
Kui peaksite alustama uuesti, siis mida teeksite teisiti?
Maxima personalijuht Lea Kimber on ka üks konverentsi Unistuste Tööandja 2020 esinejatest. Vaata täpsemalt ja registreeri juba 29. jaanuaril toimuvale konverentsile! https://unistustetööandja.ee/konverents/

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Turundustäht oktoober 2019

Turundustäht oktoober 2019

Kuula:

Kirjeldus:
Valisime Turundustähe žüriiga (Hanno Kindel ja Matis Metsala) oktoobrikuu enim silmapaistnud ja kõige paremini lahendatud turundusteo. Sel korral kuulusid kandidaatide hulka:

IT-vaatlik kampaania (Riigi Infosüsteemi Amet)
Barbora e-pood
Snickers workwear
Apple iPhone 11
KFC
Maxima Ilu mõte

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Kaupluseketi turundus – Ty Lehtmäe

Turundusraadio 94: Kaupluseketi turundus

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külaliseks Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe ja räägime kauplusteketi turundamisest. Saate pikkus on 49.59.