Eristuva kultuuri loomine MeetFrankis – Kaarel Holm

Eristuva kultuuri loomine MeetFrankis

Kuula:

Kirjeldus:
304

Tänase saate külaliseks on MeetFranki tegevjuht Kaarel Holm, kes on ka üks konverentsi Unistuste Tööandja 2020 esinejatest. (https://unistustetööandja.ee/konverents/)

Kutsusime Kaarli saatesse, et uurida, kuidas luuakse töökultuuri ja tööandja brändi kiirelt kasvavas idufirmas.

Millised on teie ettevõttes eristuva töökultuuri loomisel alused?
Mida teete teisiti teistest idufirmadest?
Misssugused on parimad praktikad, mida soovitate ka teistel kasutada?
Mida olete proovinud, aga mis ei õnnestunud?
Millele on oluline tähelepanu pöörata, kui meeskond kasvab kiiresti?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Tööandja brändi loomine Maximas – Janne Laik

Tööandja brändi loomine Maximas by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
Kutsusime külla Maxima turundusdirektori Janne Laik, et rääkida tööandja brändist ja selle loomisest Maximas.

Maxima alustas omal ajal tööandja brändiga väga keerulisest positsioonist, kus tegemist ei olnud mitte unistuste tööandjaga, vaid pigem vastupidi. Tänaseks on aeg edasi läinud ning leiame end olukorrast, kus ilma atraktiivse tööandja brändita enam ei saa. Uurisimegi Jannelt, kuidas nad Maximas tööandja brändi loovad:

Millist tööandja brändi loote?
Kuidas eristub teie tööandja bränd teistest jaekaubanduse ettevõtetest? Mida selle jaoks teete?
Mis on olnud kõige keerulisem tööandja brändi muutmisel nii kaua tegutsenud suurettevõttes?
Mis on kõige paremini töötanud?
Kui peaksite alustama uuesti, siis mida teeksite teisiti?
Maxima personalijuht Lea Kimber on ka üks konverentsi Unistuste Tööandja 2020 esinejatest. Vaata täpsemalt ja registreeri juba 29. jaanuaril toimuvale konverentsile! https://unistustetööandja.ee/konverents/

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Kuidas luuakse tööandja brändi Unistuste Tööandja 2019 Päästeameti juures?

Kuidas luuakse tööandja brändi Unistuste Tööandja 2019 Päästeameti juures? by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
Tänase saate külaliseks on Marvi Roosaar, kes on Päästeameti personalitöö talituse juhataja.

Eelmisel aastal kuulutati Unistuste Tööandjaks Päästeamet, kelle puhul tõi žürii esile erakordselt harmoonilist organisatsioonikultuuri, keskendumist ühele põhiväärtusele – missioonitundele – ning seda, et nii töötajad ise kui inimesed tänavalt said sellest organisatsioonikultuuri aluseks olevast väärtusest aru väga sarnaselt. Kutsusimegi saatesse Marvi, et ta seletaks pisut täpsemalt, kuidas on saanud Päästeametist unistuste tööandja:

Mida teete selleks, et Päästeamet oleks hea koht kus töötada?
Mis on olnud tööandja brändi loomisel kõige keerulisem?
Kuidas tunnete ära “õige ja ägeda” inimese, kes tööle võtta?
Kuidas saate paista ihaldusväärse tööandjana ka välja poole?

Päästeameti peadirektor Kuno Tammearu on ka üks konverentsi Unistuste Tööandja 2020 esinejatest. Vaata lisainformatsiooni ja registreeri konverentsile! https://unistustetööandja.ee/konverents/

Saadet juhib Anu-Mall Naarits.
Mõnusat kuulamist!

Ambassador marketing in employer branding – Patrick DePauw

Ambassador marketing in employer branding by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
Sel korral on saatekülaliseks Patrick DePauw, kes on üks konverentsi “Unistuste Tööandja 2020” esinejatest. Patrick esindab ettevõtet Social Seeder, mis aitab tänasel päeval rohkem kui 250 ettevõtet nende tööandja brändiga. Nad on loonud selleks platvormi, mis pakub väärtuslikku sisendit selleks, et muuta enda töötajad ideaalseteks brändisaadikuteks. Palusimegi Patrickul pisut enne konverentsi rääkida brändisaadikute olulisusest, sellest kuidas organisatsioonid neid ära saavad kasutada, millised on kõige tavalisem kohad, kus tehakse vigu ja palju muud.

Saadet juhib Anu-Mall Naarits ja see on inglise keeles.
Tule kuula Patrickut ka konverentsil “Unistuste Tööandja 2020” https://unistustetööandja.ee/konverents/

—–
Patrick DePauw who will speak at conference “Unistuste Tööandja 2020” represents Social Seeder platform, that many organisations use for ambassador marketing in employer branding. To know more about ambassador marketing and how it’s connected to employer branding we asked him a couple of questions:

· What is ambassador marketing?
· Why is ambassador marketing important?
· What is the difference between ambassador marketing and influencer marketing?
· What is difference between ambassador marketing and social selling?
· How do organisations use ambassador marketing?
· What are the main risks with ambassador marketing? How to overcome those?
· What are the key success criteria for ambassador marketing?

Show is in English!

Unistuste tööandja 2017 ja EV100 Turundusidee

Turundusraadio 188: Unistuste tööandja 2017 ja EV100 Turundusidee

Kuula:

Kirjeldus:
Turundusraadio 188: Unistuste tööandja 2017 ja EV100 Turundusidee by Marketingi Instituut

Tööandja bränd kolmandas sektoris – Andres Juur / Teaduskeskus AHHAA

Turundusraadio 138: Tööandja bränd kolmandas sektoris

Kuula:

Kirjeldus:
Andres Juur Teaduskeskuse AHHAA juht, keda tunnustati Unistuste Tööandja 2016 tiitliga, jagab kogemusi, kuidas tööandja brändi luua.