![Digiturunduse mõttekoda](https://storage.buzzsprout.com/x2dwn3cy1vqkdzwdb1oucjrw3fmg?.jpg)
Digiturunduse mõttekoda
Jagame mõtteid ja nõu, kuidas teha kliendikeskset digiturundust. Saadet juhib Molivery digiturundusagentuuri tegevjuht Taavi Altpuu.
#14 Kadri Karolin Kõuts – sotsiaalmeedia turundus Hiinas
Digiturunduse mõttekoja 14. osas on külas Kadri Karolin Kõuts, kes räägib lähemalt turundusest Hiinast.
Juttu tuleb ka sellest, millised on kohalikud tarbimisharjumused ja peamised sotsiaalmeediakanalid. Kadri jagab ka nõu, millest alustada, kui soovid Eesti ettevõttena Hiina turule siseneda.
Saadet juhib Taavi Altpuu.
Hoia Kadri tegemistel silma peal:
https://www.linkedin.com/in/kadri-karolin-kouts/
https://projekt-86.com/
https://open.spotify.com/show/6uSTmqqT3nik1Vp4aqXa31
![#14 Kadri Karolin Kõuts – sotsiaalmeedia turundus Hiinas](https://storage.buzzsprout.com/x2dwn3cy1vqkdzwdb1oucjrw3fmg?.jpg)
26/07/2023
17/10/2022
Search Results placeholder
Podcasti “Digiturunduse mõttekoda” viimati lisatud saated
- #14 Kadri Karolin Kõuts – sotsiaalmeedia turundus Hiinas
- #13 Kas turundus ja müük käivad käsikäes?
- #12 Traditsiooniline turunduslehter vs. turunduse hooratas
- #11 Erkki Markus ja Tanel Rand – personaliseeritud meiliturundus
- #10 Miks peaksid B2B ettevõtted podcaste tegema?
- #9 Kolm põhiprobleemi, mis ettevõtteid digiturunduslikult kimbutavad
- #8 Mis väärtust loob B2B kliendi otsustusprotsessi kaardistamine
- #7 Mida peaksid digiturundusstrateegia loomisel silmas pidama?
- #6 Smaily kutsus külla – LinkedIn Newsletter
- #5 Tarbimisharjumused on digikanalites muutumas
- #4 Sisuloome kui kogukonna kultuuri peegeldus
- #3 Digiturundusstrateegia algab ideaalkliendi mõistmisest
- #2 Ettevõtete ja agentuuride koostöö
- #1 Viis teadlikkuse printsiipi turunduses