Kelle öelda on Sinu edu?

EKSTRA! “Kelle öelda on Sinu edu?”

Kuula:

Kirjeldus:
Kes siis ikkagi saab öelda, kas Sina oled edukas või ei? Kogusin tänasesse saatesse kokku ühe hulga küsimusi, mis minuni oma tee on leidnud. Ennekõike ettevõtluse ja sellealaste väljakutsete valguses, aga mõtisklen ka turundustrendidest – minna nendega kaasa või mitte, kuidas leida endas julgus hakata pihta oma asjaga, kuidas konkurentsi vihast on saanud armastus ja kas suur hinnatõus tähendab automaatselt ettevõtte lõppu? Loodan, et mu mõtted süstivad Sinusse julgust võtta vastu otsuseid, mida pikalt edasi oled lükanud või tekitavad Sinus äratundmisrõõmu.
Head kuulamist!
Saates kõnealune loovagentuur BWS Studio:
balticweb.ee
instagram.com/bws.studio/
podcastmull.ee

Katrin Hinrikus-Karu – Müük digiturunduses, persooni olulisus ning väljakutsed ettevõtluses

Elu on Müük – #10 – Katrin Hinrikus-Karu – Müük digiturunduses, persooni olulisus ning väljakutsed ettevõtluses

Kuula:

Kirjeldus:
Meie 10nda episoodi külaline on sära ja positiivsust kiirgav Katrin Hinrikus-KaruKatrin on: Täitsa pekkis akadeemia looja Täitsa pekkis podcasti kaasasutaja United Dream Studios kaasasutaja 14 aastat tagasi müünud ühe suve raamatuidJa igasuguseid muid ägedaid asju teinud Episoodis rääkisime:Katrini teekonnast Videoturundusest, kuidas seda hästi teha ning müügiga siduda Sotsiaalmeedia turundusest Kuidas ettevõtte tagant inimene välja tuuaKuidas jääda iseendaks ning müüa labi iseenda ja paljust muust põnevast

Sisuturundussaade. Külalisjuht: kõige enam maadeldakse turunduses ideepuudusega

10.05.21 Sisuturundussaade. Külalisjuht: kõige enam maadeldakse turunduses ideepuudusega

Kuula:

Kirjeldus:
Saates tuleb jutuks külalisjuhi ehk interimi teenus. Räägime, mida seesugune töötamise vorm endast kujutab ja millistele ettevõtetele külalisjuhi teenus võiks sobida. Ettevõttest Külalisjuht on stuudios asutajad Liina Kukk ja Liina Kähri, kes räägivad, milliste töölõikudega külalisturundusjuht abiks saab olla ja mis on vahe näiteks külalisjuhil, konsultandil ja agentuuri esindajal.

Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves avab Külalisjuhi teenuse kasutajana kliendi vaadet – miks nad interimi otsustasid kasutada, kuidas külalisjuhi liitumine meeskonnaga on sujunud ja kuidas ettevõte sellest võidab.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.

KAROLA KARLSON.   Tagasivaade Bolti teekonnale, globaalse turunduse juhtimine ja muud turundusjutud

KAROLA KARLSON.   Tagasivaade Bolti teekonnale, globaalse turunduse juhtimine ja muud turundusjutud

Kuula:

Kirjeldus:
Räägime Karola Karlsoniga, kes pärast nelja aastat Boltis selle peatüki hiljuti sulges.

• Kuidas saada heaks full-stack turundajaks?
• Kuidas juhtida globaalset turundust ja -tiimi?
• Kuidas valida turge, kuhu laieneda?
• Millal on rebränding põhjendatud?
• Kuidas päriselt backlink’e saada?
• Millised on ASO ja SEO erinevused?
• Kui palju turundustööriistu on optimaalne?

Peamiselt räägime Bolti teekonnast – prioritiseerimisest, turundustiimi värbamisest ja sisekommunikatsioonist, sekka ka Scoro, MeetFranki, oma blogi ja erinevate freelance projektidega saadud õppetunde. Head kuulamist! ♡

🥐

Mainitud tööriistad:
• Apple banners
• AppsFlyer
• Looker

Soovitused:
• Thinking, Fast and Slow
• Influence: The Psychology of Persuasion
• Ogivly on Advertising
• Hiten Shahi uudiskiri
• Bufferi uudiskiri
• karolakarlson.com
• Turundusraamatute soovitused
• Muud lugemissoovitused

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.
Helitöötlus: Marko Kaljula

Marge Rahu Tava: Ümbritse ennast inspireerivate inimestega, ägedus on nakkav.

Marge Rahu Tava: Ümbritse ennast inspireerivate inimestega, ägedus on nakkav.

Kuula:

Kirjeldus:
Marge Rahu Tava sattus eirnevate olukordade kokkulangevuse tõttu juhtima “niisama tehtud” rahalist investeeringut, millest kasvas välja oma valkonna esimene noorte naiste suunamudija rolli täitnud toode Buduaar. “Ma olen turundusinimene, ma tahan alati teha teistmoodi asju ning üritused ja paberajakiri lisandusid hiljem. Kasutasin ajakirja tehes oma välismaiseid kogemusi ning Mina Ise oli ajakirja valuuta. Ma nägin, et see toimis ja ma hakkasin hiljem kaasama oma ajakirja tuntud ilusaid naisi. Minu jaoks ei ole oluline CV ja kogemused, vaid inimese tahe teha asju südamest ning hästi. Ma olen aastate jooksul näinud nii palju vale suhtumisega üliharitud inimesi, kellega ei ole võimalik koostööd teha “.

Jenny ja Mihkel – Väljakutsed ja seiklused värske ettevõtja ning agentuurijuhina

#114 – Jenny ja Mihkel – Väljakutsed ja seiklused värske ettevõtja ning agentuurijuhina

Kuula:

Kirjeldus:
Jenny Tupits on ettevõtja ja VIVID Creative Content Studio juht. Jenny on üks ääretult sihikindel ja töökas naine. Ta on palju julgeid otsuseid vastu võtnud ning väga süsteemselt lähenenud nii vabakutselise turundaja ametile kui agentuuri loomisele. Enne turundusmaailmasse sukeldumist oli ta professionaalne tantsija. Tantsutreeningutega alustas Jenny juba kolme-aastaselt oma ema tantsukoolis. Enne tantsija karääri lõpetamist jõudis Jenny esineda nii muusikalilavadel kui kruiisilaevadel. Peale kõige selle on ta veel Mihkli elukaaslane.

Digiturunduse praktikum: kuidas YouTubes rohkem tähelepanu saada?

16.04.21 Digiturunduse praktikum: kuidas YouTubes rohkem tähelepanu saada?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas videoturunduse ajaveebi looja ja peamine sisutäitja Reigo Kimmel, kellega tuleb juttu videoturundusest, videode levitamise tehnikatest ja turundamisest maailma teisel positsioonil asuval veebilehel. Juttu tuleb ka teistest kanalitest ja video tootmise köögipoolest.
Juttu tuleb ka SEO, videode pealkirjade, pildi ja subtiitrite olulisusest.
Youtube kanalite haldajatel soovitab Kimmel kasutada tööriistu, mille lingid leiate siit: https://videoturundus.ee/video-IQ
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Diginomaad Enelin elab unistuste elu: päris paikseks ei suuda me vist kunagi jääda

257. osa: Diginomaad Enelin elab unistuste elu: päris paikseks ei suuda me vist kunagi jääda by Järgmine peatus

Kuula:

Kirjeldus:
Tänase saate külaline on diginomaad Enelin Paas, kes elab koos elukaaslase ja koeraga unistuste elu, töötades erinevates maailma paikades – kus vaid soovivad. Muide, koera võtsid nad hiljuti Mehhiko varjupaigast.

Enelin tegutseb turunduse vallas ning on tänaseks iseenda tööandja. Kui enne koroonaaega vahetas ta asukohta iga kolme kuu tagant (ning Eestisse jõudis vaid suvel), siis koroonaperiood on sundinud neid paiksemaks. Juba teist hooaega ollakse Mehhikos. Ka Enelini bulgaarlasest-ameeriklasest elukaaslane Tony on diginomaad, nii et koos on eriti mõnus sellist elustiili viljeleda. Enelin tunnistab, et ei kujuta ette, et nad jääksid kunagi täiesti paikseks – võib-olla mõneks ajaks siis, kui lastel on koolikohustus. Seda nimetab ta hetkel üsna kaugeks tulevikuks.

Sellest, et Enelin ja Tony Mehhiko elu tõeliselt naudivad, annab tõestust ka tõik, et hiljuti osteti Puerto Vallartasse oma korter. Selle hinnaks kujunes 113 000 eurot, kuid võrreldes, kui palju maksaks sama korter Eestis, oli see ülimalt tulus diil. Ka üleüldiselt on Enelin veendumusel, et Eestis elades kuluks tal tunduvalt rohkem raha kui diginomaadina rännates.

Juhtimslabor: Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?

Juhtimslabor: Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?

Kuula:

Kirjeldus:
Tarbijakäitumise ja kliendikogemuse ekspert Toomas Danneberg on korduvalt kokku puutunud müüjate pimeda uskumusega sellest, milline on nende klientide ostukogemus. Praktilised vaatlused ja katsed neid veendumusi sageli ei kinnita.

Et turunduse jõul tarbija ostuotsuseid tulemuslikult suunata, tuleb esmalt tema mõttemaailma ja käitumist mõista. „Kaasake tarbijaid infot ja andmeid jagama, aga andke neile ka teada, miks on see oluline ja mida nad vastu saavad,“ ütleb Toomas.

Millised on kaasaegsete turundustegevuste nähtamatud niidid, selle üle juurdlevad ka neuroturunduse eksperdid Matt Johnson ja Prince Ghuman oma värskelt eesti keeles ilmunud käsiraamatus „Pimenägemine“.

Saadet juhib Urmas Kamdron.

Sisuturundussaade: maavarade e-pood arendab sektoris unikaalset digilahendust

09.04.21 Sisuturundussaade: maavarade e-pood arendab sektoris unikaalset digilahendust

Kuula:

Kirjeldus:
Miks on oluline ehitussektoris e-lahenduste kasutuselevõtt, kuidas on arenenud Eesti esimene täitematerjalide ja maavarade e-pood Isekallur ja millised on plaanid ettevõtte arendamiseks ja kapitali kaasamiseks, räägib saates Isekalluri juhatuse liige Erik Mesikäpp.

Isekallur on avanud võimaluse ettevõttesse investeerida. Kuuleme saates, milliseid arendusi kaasatava rahaga ellu viiakse, miks peaks seda võimalust kasutama ja miks on selleks valitud just ühisrahastusplatvorm Fundwise. Lisaks saab saatest teada, keda oodatakse investoriteks ja mida neile lubatakse.

Arutluse alla tuleb e-poe, efektiivse müügi- ja iseteeninduskeskkonna ja muude tügisüsteemide vajalikkus ning milliste sammude toel loodab Isekallur jõuda järgmisel aastal käibega 2 miljoni euroni.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.