KAROLA KARLSON. Tagasivaade Bolti teekonnale, globaalse turunduse juhtimine ja muud turundusjutud
Kuula:
Kirjeldus:
Räägime Karola Karlsoniga, kes pärast nelja aastat Boltis selle peatüki hiljuti sulges.
• Kuidas saada heaks full-stack turundajaks?
• Kuidas juhtida globaalset turundust ja -tiimi?
• Kuidas valida turge, kuhu laieneda?
• Millal on rebränding põhjendatud?
• Kuidas päriselt backlink’e saada?
• Millised on ASO ja SEO erinevused?
• Kui palju turundustööriistu on optimaalne?
Peamiselt räägime Bolti teekonnast – prioritiseerimisest, turundustiimi värbamisest ja sisekommunikatsioonist, sekka ka Scoro, MeetFranki, oma blogi ja erinevate freelance projektidega saadud õppetunde. Head kuulamist! ♡
🥐
Mainitud tööriistad:
• Apple banners
• AppsFlyer
• Looker
Soovitused:
• Thinking, Fast and Slow
• Influence: The Psychology of Persuasion
• Ogivly on Advertising
• Hiten Shahi uudiskiri
• Bufferi uudiskiri
• karolakarlson.com
• Turundusraamatute soovitused
• Muud lugemissoovitused
Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.
Helitöötlus: Marko Kaljula